Ruokailu Pispalan Pulterissa ja käynti Nokian Panimon myymälässä.
Äijälounas legendaarisessa Pispalan Pulterissa
Lukuisten yhteensattumien vuoksi, jouduimme suunnittelemaan matkan uudelleen.
Matkan hinnaksi muodostuu 25 €/hlö.
Tilinro FI80 5680 4420 0216 00
Viite 1148
Menemme kuitenkin legendaariseen Pispalan Pulteriin, jossa syömme. Perusannos 200g sisäfilepihvi kaikille sama 18€. Perunat, maustevoit ja muut lisukkeet lisähintaan. Jokainen maksaa oman syömisensä ja juomisensa. Sieltä jatkamme Nokian Panimoon (Keisariolut), jossa ei ole kiertokäyntiä. Liikaa portaita ja korkealle kapuamista. Menemme ainoastaan myymälään.
Tarkoittaa että matka on 25 € edullisempi kuin entinen laskelma.
Aikataulusuunnitelma:
Lähtö Wetter 10.30, Iittala 11.15
Pispalan Pulteri ssa 12.00
Lähtö Nokian panimolle 13.45-14.00
lähtö kotimatkalle < 15.00
Bussinnhinta n. 500 €. Jos 20 lähtee, matkan hinnaksi 25€ + oma syöminen+juomat.
Bussii HML-Iittala-Pispala-Nokia ja takaisin. Sami kuljettajana.
Ilmoittautuminen mahdollisimman pian.
Ilmoittautumiset kotisivujen kautta tai soittamalla 0400 314 877
Timo t. Kuosmanen
vt. äijien vetäjä.
Ilmoittautuneet:
- Mauri Jo We
- Jorma Su We
- Jouko Si
- Pertti Ek (Pullerin kenttä?)
- TtK
- Olavi El
- Timo Nau. We
- Rainer (Rainerin pysäkki)
- Hannu Ol. (Mäkkärin pysäkki)
- Timo Jaa.
- Tapio Si
- Tapio Vu. (We)
- Pentti Hi.
- Matti Le.
- Ahti Ka.
- Raimo W.
- Heikki M.
- Markku Si. (Tre)
- Heikki Ko.
- Jukka U.
- Heikki Ju.
- Kari U.
Timo.t.Kuosmanen 0400 314 877